lørdag, mai 03, 2014

en aldri så liten skattejakt...


Det er moro å være på skattejakt. I går var jeg på skattejakt blant havarerte varer. Jeg fant blant annet disse to kjedelige små flaskene til kr 10 og kr 5. Jeg tenkte de kunne være fine til pynt og at de kunne brukes til en liten vase for små blomster.  Jeg tok en kjapp tur ut i boden, og et dypdykk i syskrinet for pynt og blonder.


Festet på en nøkkel og en lås som ble kjøpt inn på panduro hobby en gang de hadde skammelig godt tilbud i fjor sommer. Jeg brukte to forskjellige blonder på de to ulike flaskene.

 
Når man først var i gang med å dandere lysfatet fant jeg ut at jeg kunne plassere husfreden oppi muggen som man fant på loppemarked for noen år siden. Man trenger ikke å bruke så mange penger for å få det koselig. Lyset og flaskene er fra havaristen. Fatet er et bruktkjøp det samme er muggen og begge fikk man til under femtilappen hos en brukthandler og ett loppemarked.
 

Ingen kommentarer: