onsdag, april 16, 2008

litt nett

hei godtfolk
håper ikke alle har forsvunnet når jeg ikke har skrevet på en stund.
har smisket meg inn på mariann sin pc, det er supert for her er det ordentlig alfabet....

forrige helg var vi på elvetur ved varanasi, jeg har aldri kjørt båt på kloakk før. men gud så morsomt det var! helt merkelig stemning og vi ble rundlurt på lørdagen av en falsk guide, det gikk heldigvis ganske så greit. kunne jo skjedd mye værre ting enn hva det gjorde.
kjøreturen tok seks timer frem og tilbake men med morsomme leker,musikk og ting som skjer langs veien så går det bra!
holdt på å kræsje mange ganger men det gikk bra,håper det gjør det videre også... *bank i bordet*

til helga reiser vi til delhi på lørdag og blir der til vi skal reise med flyet til helsinki og hjem derfra. skal bo på ett hotel som heter good times. blir spennende å se standarden for nå er vi vant til fire og fem stjerners hotell.

hjemlengselen begynner å bli større nå, gleder meg til å se alle kjente og høre stemmene deres så det blir fine greier...
men det blir trist å dra fra varmen og sola her, det har regna en dag her nede så det blir nesten litt rart. blir bare varmere og varmere så det er godt man skal snart dra hjem.

pappa: er det mulighet for å få noe bacon når man kommer hjem? vi har alle kommet fram til hva vi savner så jeg tror nok en brødskive med egg og bacon eller leverpostei og bacon er tingen!

i kveld skal vi få middag på ett hotell der varun og amla skal ta oss med, det blir bra. i morgen er det ut på tur en bankdirektør for å spise lunch, deretter litt shopping!

Ingen kommentarer: