tirsdag, mars 25, 2008

Hei!

Hei hei alle sammen!

Jeg er fremme i India.... Litt rart aa vaere her men det foles samtidig ut som om man har vaert her lenge!
Flyturene gikk bra, vi mellomlandet i helsinki,der det ikke var noen folk og lang vente tid men det gikk overraskende fort og vi hadde litt aa gjore naar vi hadde en taxfree. Paa flyet havnet jeg og stine bak en indier fra holmlia som kom med tips og tilbud om kjoring til punjab men det skulle jo ikke vi men det var jo litt leit...

Da vi landet i dehli var det varmt og hele flyplassen var en byggeplass men vi fikk stelt oss opp i ko for aa faa stempel i passet. gikk greit med henting av bagasje osv. saa en rosa mann og fikk nesten litt sjokk over det. men vi kom fort paa at det var farge festival her...
ventet i seks timer i dehli men maatte bytte flyplass der saa det gikk bra med tid da...

vi blir beglodd paa av indiere her,de setter seg ned og spiser godteri og ser paa oss... litt uvant det der. en av jentene laa over kofferten min for hun orket ikke aa holde seg oppe for aa se paa oss...

mobilen min virker ikke her nede,tror kanskje jeg maa ha over 1000 kroner paa kortet men maa vel sjekke paa telenor sine sider... men naa er det ko paa maskina som endelig virker! matte bare si at det gaar bra!

Ingen kommentarer: