tirsdag, mars 11, 2008

Forbredelser...

Fra den 15 januar og frem til i dag har man prøvd å forberede seg så godt man kan på at man skal til India. Det er jo lettere sagt enn gjort,og man blir vel aldri helt forberedt heller,hvertfall ikke når man vet hva som venter en...

15.Januar 2008 var det første informasjonsmøte om India. Fikk beskjed om hva vi måtte ordne og finne ut av før man skal dra.
Det var endel å få gjort og det var småstressende å holde orden på alt sammen:

  • Bekreftelse på at vi skal reise må sendes til lånekassa.
  • Visum: Vi må selv søke om visum til den Indiske Ambassaden.
  • Vaksiner: Nødvendige vaksiner må tas på helsestasjon.AHS dekker inntil 1000,- ved fremlegg av kvittering.
  • Forsikring: Viktig å ha en forsikring som dekker det meste.
  • Bestilling av flybiletter

Vi har hatt møter der vi har sett på lysbilder,snakket om oppgaven,hvor vi skal reise og hva vi bør pakke med oss.

Jeg har nå fått fikset det meste. Visum og flybiletter er klare,og jeg har tatt vaksinene jeg trenger,mangler bare å gjennomføre en drikkevaksine mot magesjau og kolera og ta malariapiller så er man klar....

11 dager igjen til man reiser

1 kommentar:

Jenny sa...

Jeg har ikke fått med meg at du skrev blogg om Indiatur :-)
Så artig å sitte å smålese nå i ettertid ;-)

En annen ting, er det vanskelig å hekle?

Klem fra meg!